HTML

A 12.A osztály blogja

Mi lennénk a tapolcai Batsányi János Gimnázium 12.A osztálya és itt tudhatsz meg pár fontosabb dolgot ami velünk történik:)

Batsányi-bál

vukika 2010.12.05. 14:38

Régen írtam úgyhogy ezt bevállalom.

2010. 12. 03-án megrendezésre került iskolánkban a több éves hagyományra visszatekintő Batsányi-bál. A rendezvény 18 órakor kezdődött amit 19 órakor a tánc nyitott meg. Tőlünk Dani,Havi és Levi táncolt. A tánc után zene volt, mi addig körülnéztünk és a folyosón dumáltunk. Ezután Szabó Gyönyvér és Tarjányi Bendegúz  tánca következett. Majd 20:30-kor Orbán Viola, Csák Máté és Tarjányi Bendegúz előadásában hastánc bemutatót láthattunk:) 21:00-kor pedig Miltényi Tanár Úrék zenéltek úgy negyed 10ig. Innentől szintén disco következett te Mi letáboroztunk a 12. A-sok által üzemeltetett „Teaházban”. Ott dumáltunk aztán én 10kor leléptem nem sokra rá a többiek is. Összességében nem volt rossz, de azért na… Igaz ki nem hagytam volnaJ

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://batsanyi1014.blog.hu/api/trackback/id/tr812494558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

¤ Zsuzsi ¤ 2010.12.06. 20:40:37

Jó lett ;)
Am Csák Dani volt az a srác, aki a Violáékkal hastáncolt, a Marci bátyja. De segáz =)
Én negyon jól éreztem magam, és jó volt beszélgetni :D
süti beállítások módosítása