HTML

A 12.A osztály blogja

Mi lennénk a tapolcai Batsányi János Gimnázium 12.A osztálya és itt tudhatsz meg pár fontosabb dolgot ami velünk történik:)

Halloween-parti a gimiben

vagnerjazon 2010.10.31. 09:10

Október 28-án iskolánkban az angoltanárok szervezésében halloween-parti volt, amelyen körülbelül az iskola tanulóinak egy harmada vett részt. Előzetes feladatként töklámpást kellett faragni minden csapatnak (ugyanis csapatban voltunk), és lehetőleg minél gusztustalanabbul kinéző, de fogyasztásra alkalmas süteményt kellett készíteniük (ezek közül sok a messzemenőkig eleget tett a kritériumoknak), és plusz pontért egy halloweenhez kapcsolódó angol verset kellett lefordítaniuk. A versenyző csapatoknak egy sor feladatot kellett megoldaniuk, amit pontoztak, és a végén az első csapat kapott egy tortát - történetesen a mi csapatunk (én nem voltam benne, csak fényképeztem). A feladatokat nem írom le, Zsuzsi már megelőzött egy igen részletes leírással. Sok fényképet, és videót készítettem, a képek linkje lejjebb található, a videókból pedig majd készítek egy "kisfilmet", amely bemutatja a haloween-parti részleteit, és a hangulatos töklámpásvilágítású folyosót. Ez a kisfilm is elérhető lesz majd, de erről külön fogok írni.

Tehát a képek:
Kicsi:  vagnerjazon.weboldala.net/halloween/halloween_kicsi.rar (64,4MB, rosszabb minőségű)
Nagy: vagnerjazon.weboldala.net/halloween/halloween_nagy.rar (361,8MB, jobb minőségű)

Inkább közelítve jobb a nagyobb, ránézésre nem.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://batsanyi1014.blog.hu/api/trackback/id/tr842406345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vukika 2010.10.31. 14:13:34

jól sikerültek a képek grat:)

vagnerjazon 2010.11.01. 09:22:50

@vuki879: Köszi, igyekeztem. Még én is kíváncsi vagyok, hogy a videókból mit hozok ki.

balazs1026 2010.11.08. 17:36:04

Szia Jázon nem osztani akartalak csak javaslatot tetem " Igazából igazad lehet :) 12mb.s nettel fél perc:D
de azért mégis jobban nézett vna ki :)

batsanyi9b.try.hu/ 9b-12b.blogja.net

vagnerjazon 2010.11.08. 19:00:14

@balazs1026: OK, értem, amúgy 5 MBit/s-os nettel(nekem az van) meg 1 perc 50 másodperc, szóval kibírható. Látom megváltozott a blogotok kinézete, jó lett! De minek két szolgáltatónál is ugyanaz? Vagy egymás "tükrei"? Mármint ugyanaz van/lesz mindkettőn, és csak azért van, hogy nagyobb eséllyel legyen elérhető mindig? Egyébként ez saját php, vagy valami sablon(ez az a kérdés, amit ne vegyél leszólásnak, csak kérdezem, nem támadom)?

balazs1026 2010.11.09. 14:48:12

a try.hu aldomain a témát hátterképét ugy szedtem le de maga a php forrást én csináltam + a képeket és én csinaltam a témához ""aldomain át van irányítva vagyis ugyan az mind2ő :D de csak 1 helyen szerkesztem .. nemtom ismered e aldomain :D am kösz

vagnerjazon 2010.11.09. 18:14:19

@balazs1026: Hát most nem teljesen értem, hogy hogyan van, de nem érdekes, mert a lényeg, hogy egy helyről szerkeszted, és erre irányult a kérdésem.
süti beállítások módosítása