HTML

A 12.A osztály blogja

Mi lennénk a tapolcai Batsányi János Gimnázium 12.A osztálya és itt tudhatsz meg pár fontosabb dolgot ami velünk történik:)

Csobánci kirándulás

vagnerjazon 2010.10.19. 19:18

2010. október 8-án az osztály és még néhányan az évfolyamról a Csobáncra kirándult gyalog, ahol felmentünk a várromhoz, és eltöltöttünk egy kis időt. Miután leértünk, Rajmiék megkínáltak minket nagyon finom pogácsával, amit szerintem mindenki köszön. Haza busszal mentünk gyaloglás helyett.

Aki meg szeretné nézni a kiránduláson készített képeimet, az a vagnerjazon.weboldala.net/csobanc/kepek.rar (245,8 MB) fájlt letöltve megtekintheti őket (ha valaki lassú internettel rendelkezik, az a vagnerjazon.weboldala.net/csobanc/kepek_kicsi.rar (43,3 MB) fájlt töltse le, de ez sokkal rosszabb minőségű, mint amire az első link mutat).

Hát ez elég rövid lett, de itt inkább a képek lényegesek.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://batsanyi1014.blog.hu/api/trackback/id/tr502384356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vukika 2010.10.19. 19:44:01

továbbiakban Vuki vagyok amúgy nem tudom biztos hogy mindenkinek elérhetők legyenek a képek?

vagnerjazon 2010.10.19. 19:51:14

Szerintem nem baj végülis, hadd lássák. A nevedet pedig átjavítom visszamenőleg is, jó? Amúgy írtam mailt.

vukika 2010.10.19. 19:52:52

ok:) én meg felvettelek skype-ra mailt meglesem

¤ Zsuzsi ¤ 2010.10.19. 22:24:12

Tök jó, hogy a többiek nem képesek idedugni az orrukat és olvasgatni, na mindegy:D
Nekem nagyon ízlett a finom-finom pogácsa :D
(közérdekű közlemény:P)
süti beállítások módosítása